? ??????????????For All Times? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??22 Grabs Today. 2289 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????????????????????Loving Maddness? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??9 Grabs Today. 1610 Total Grabs. ??????Preview?? | ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 28, 2012

Alhamdulillah...muncul kembali setelah sekian lama dibiar lesu tanpa khabar...bukan apa, dah banyak dok berkongsi di "Muka Buku" hingga page ini agak ketinggalan hampir 2 tahun lebih..Syukur, dalam Bulan Ramadhn 1433H kali ni, terasa nak buat perkongsian agar dapat dimnfaatkan untuk mengingati diri yang sering alpa dan leka dalam mengharungi badai kehidupan duniawi srta sebagai pencetus motivasi terbaik agar tidak hanya terbeban di pundak ini.

Terasa sungguh kehadiran Ramadhan kali ini sangat berbeza berbanding tahun-tahun yang lalu. Hati terasa sayu sangat apabila mengenangkan  detik-detik pertukaran siang menjadi malam dan malam menjadi siang,sedar-sedar sahaja, hari telah beranjak pergi. Terasa belum puas mengumpulkan pahala yang berganda-ganda di bulan Ramadhan ni.Apapun, kita usahakan yang trbaik, mudah-mudahan Allah menerima segala amalan kita semua lebih-lebih lagi dalam bulan Ramadhan AL-Barakah ini.Sekian, teruskan usaha menambahkan pahala dan kebaikan pada diri. Mudahan inilah bekalan menuju kehidupan kekal abadi di akhirat sana.Wallahua'lam..=)

0 comments: